Agrafa Print, unul dintre actorii principali de pe scena produselor promoționale, s-a dezvoltat ca departament distinct în cadrul agenție publicitare de care aparținea și, ulterior, ca marca individuală încă din anul 2004. Acest lucru s-a datorat ascensiunii rapide a agenției pe piața publicitară din România, dar și a volumului crescut de cereri în ceea ce privește strict domeniul printurilor digitale. Aceste aspecte au impus crearea unui departament care să se ocupe exclusiv de comenzile din această sferă, iar, în prezent, Agrafa este principalul punct de printare Bucuresti, dar și un punct de referință pe piața autohtonă. Principalele puncte de diferențiere care au propulsat-o în vârful topurilor au fost promptitudinea, profesionalismul și diversitatea produselor și posibilităților de printare pe care le pun la dispoziție, dar și a prețurilor promoționale pe care le propun, conform clienților cu care a colaborat de-a lungul timpului sau cu care încă o fac.

Diversitate
Gama de produse se dezvoltă constant, în prezent atingând cifra de 8.248 de produse disponibile pe site. Aceasta reprezintă doar un element orientativ, după care clienții să se ghideze în momentul în care doresc să colaboreze cu noi, cifrele fiind mult mai mari, majoritatea comenzilor plecând de la minim 100 de bucăți dintr-un anumit produs. Pe site se regăsesc produse din toate ariile, de la textile, la tipărituri, obiecte promoționale de marketing sau tot felul de obiecte care, prin personalizare, reușesc să devină un element reprezentativ pentru brandul sau persoana care l-a selectat.
Libertate de personalizare
Există un traseu pe care trebuie să îl parcurgă fiecare produs până în punctul în care reușește să ajungă în varianta finală. Un prim pas îl reprezintă configurarea produsului, unde se aleg detalii cu privire la format, dimensiuni, suportul pe care se realizează tipărirea, metoda de imprimare, detalii privind finish-ul, care poate fi mat, lucios, conturat prin operațiuni speciale de ștanțare, lăcuire, decupare prin laser, etc. Desigur că pentru fiecare secțiune în parte există niște recomandări standard, însă acestea nu sunt limitative, clientul putând să vină cu propriile specificații cu privire la oricare nivel anterior menționat. De asemenea, am dat oportunitatea ca aceștia să își poată configura propria grafică, până la ultimul detaliu, în așa fel încât să poată avea control deplin asupra imaginii finale. În plus, pentru a se asigura că sunt îndeplinite toate criteriile comunicare, poate solicita, în prealabil, și o mostră gratuită, pentru a evita orice tip de eroare ce ar putea surveni pe tot acest parcurs.
Prețuri unice
Costul final al comenzii se calculează abia în momentul în care au fost stabilite toate detaliile menționate, plus numărul de bucăți. Suma rezultată va fi una mai mult decât accesibilă, în raport cu calitatea oferită.